Cisco Unified Communications – VoIP w praktyce – szkolenie autorskie

Zapraszam na szkolenie wprowadzające do zarządzania i konfiguracji Cisco Unified Communications oraz komponentów VoIP (Voice over IP). Zawiera wybrane elementy certyfikacji CCNA Collaboration oraz CCNP Collaboration. Szkolenie omawia następujące elementy systemu:

  • Cisco Unified Communications Manager,
  • Cisco Unified Communications Manager Express,
  • Cisco Unity Connection,
  • Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service.

Szkolenie pozwala zdobyć praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu:

  • komponentów Cisco Unified Communications,
  • protokołów sygnalizacji VoIP,
  • mechanizmów telefonii IP,
  • administrowania i konfiguracji Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified Communications Manager Express,
  • podstaw administrowania Cisco Unity Connection oraz Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service,
  • rozwiązywania problemów w środowisku Cisco Unified Communications.

Wymagania wstępne:

Uczestnicy powinni posiadać znajomość podstaw sieci IP oraz konfiguracji Cisco IOS.

Terminy szkolenia:

Szkolenie obejmuje 40 godzin lekcyjnych i organizowane jest w dwóch trybach:

1) Zajęcia prowadzone w siedzibie Uczelnia IT (Szczecin, ul. Jagiellońska 67). Szkolenie odbywa się najczęściej dwa razy w miesiącu w sobotę i niedzielę w godzinach 10-15. Całe szkolenie trwa około dwóch miesięcy (cztery weekendy). Grupa 8-10 osób.

2) Zajęcia prowadzone w siedzibie Uczelnia IT (Szczecin, ul. Jagiellońska 67) lub lokalizacji wskazanej przez klienta. Szkolenie trwa 5 dni po 8 godzin lekcyjnych. Możliwość przeprowadzenia szkolenia nawet dla jednej osoby lub większej grupy, maksymalnie 8-10 osób.

W celu zapoznania się z planowanym terminem naszych najbliższych szkoleń lub harmonogramem dla danej grupy prosimy o przejście odpowiednio do stron z Planem zajęć.

Prowadzenie zajęć:

Szkolenia prowadzimy w postaci wykładów oraz laboratoriów. Większość programu to laboratoria, na których używamy urządzeń Cisco (routery z CUCME, przełączniki Cisco, telefony IP Cisco, serwery wirtualizacji CUCM/IMP/CUE, bramy VoIP, oprogramowanie VoIP). Grupę dzielimy na 2 osobowe zespoły, a każdy zespół na laboratoriach otrzymuje dedykowany sprzęt, umożliwiający przeprowadzenie wszystkich ćwiczeń. Dodatkowo udostępniamy narzędzie Packet Tracer z przygotowanymi laboratoriami do pracy własnej. Możliwość konsultacji z instruktorem w ramach platformy Cisco Spark przez 3 miesiące od ukończenia szkolenia.

Szkolenie prowadzi Kamil Folga – absolwent Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego. Od 15 lat implementuje zaawansowane rozwiązania głosowe oraz bezprzewodowe, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo systemów. Autor artykułów i publikacji w branżowych magazynach informatycznych –  PRESSCOM Sp. z o.o. (IT w Administracji), IDG (Networld, Computerworld), SOFTWARE PRESS (Hackin9), WiP (Bezpieczeństwo Informacji). Prelegent wielu krajowych konferencji. Obecnie zajmuje się rozwojem produktów związanych z bezpieczeństwem sieci oraz szkoleniami z zakresu zaawansowanych technologii głosowych.

Kontakt:

Uczelnia.IT

Kontakt przez Facebook

Kontakt przez Linkedin

Jeżeli chcesz podyskukować na tematy telefonii Cisco, zapraszam na moją grupę Facebook.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.